Enquesta sobre la qualitat dels nostres serveis.
Client * Nº Pressupost * Adreça Nom de persona que respon * Càrrec *
1. Atenció al client: Alguna vegada ha trucat a les nostres oficines per a sol·licitar informació?
SiNo
La salutació telefònica ha estat correcte?
MSSAIIMI
Li han atès correctament?
Ha tractat personalment amb algun supervisor de Òptim?
El seu tracte ha estat correcte?
S'han atès les seves impressions, donant la solució adequada?
2. Personal: El nostre personal va correctament uniformat?
Va correctament endreçat?
La seva actitud és correcta?
Com qualificaria l'educació del nostre personal?
Qualificaria al nostre personal de professional?
3. Servei: Una vegada realitzat el servei està satisfet amb el resultat?
Els treballs d'especialistes són correctes,cristalls, abrillantats?
Podria millorar-se el servei?
De quina manera?
Augment del temps destinatModificant els productes empratsCanviant les tècniques empradesAugmentant la formació de l'operari
4. Productes: Li sembla que els productes i materials són de qualitat?
Li desagrada algun producte?
SiNo Quin? Per quin motiu?
5. Opinió: Desitja expressar alguna opinió respecte al nostre tracte o servei?
He llegit i accepto l'Avís Legal i Advertència de Privacitat